poniedziałek, 15 listopada 2010

Spór o termoreceptory S01E02

Spór trwa. Andrzej wziął sprawy w swoje ręce. Temperaturze w mieszkaniu niewiele już brakuje do tej, którą wskazuje termometr na obrazku. Pod zamrażarką wielka kałuża. Świeczki same się zapalają. W powietrzu unosi się charakterystyczny odór siarki...

Mamy(przemówię w imieniu nieświadomego jeszcze Karola) nadzieję, że to jedynie chwilowy stan związany z omawianiem na Stosie sfery piekielnej. Mamy nadzieję, że Andrzej chce wczuć się w klimat, aby jak najlepiej utożsamić się z gorącą atmosferą tej właśnie części utworu Dantego. Mamy nadzieję - choć nawet jeśli nadzieja upadnie, rachunek za gaz przybędzie niczym słodka Beatrycze, by wyprowadzić nas wprost w niebiańskie sfery, gdzie panuje przyjemny chłodek...



Konsul z północnych rubieży Imperium.

6 komentarzy:

  1. oj, to ciekawe jak dziś będzie wyglądać Lektorium...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy byłem jeszcze dziecięciem, domownicy zwykli mawiać na mnie "piroman", bo uwielbiałem bawić się zapałkami albo kuchenką gazową, kombinować coś przy piecach kaflowych, rozpalać różne dziwne ogniska na podwórku... Ogień od zawsze był moim żywiołem ;] let's burn something

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby taki chłód w innych częściach Beczki panował? Ciekawe te Twoje insynuacje.

    Drugi z konsulów niestety dzisiejszą noc musiał spędzić w tyranii Beczkowej (na szczęście uzyskał milczące pozwolenie!) i nie widział co się działo.
    Widzicie - warto prowadzić bloga - naiwni współlokatorzy mają się gdzie pochwalić swoimi ekscesami, a Wy możecie ich potem całkiem legalnie zrugać.
    I pokazać, kto tak naprawdę ma władzę;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. że niby moje insynuacje? ;)
    skoro Wasze mieszkanie zaczyna przypominać piekło, to ciekawa byłam jaki Andrzej będzie zamierzał wywołać klimat na samym spotkaniu Stosu;)
    ale źle nie było - skoro tak łatwopalny człek jak ja się nie zapalił, to jeszcze do atmosfery piekielnej grozy wiele brakuje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajni jesteście! ;-)

    Pozdrawiam,
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem, Andrzejku, że w Starcrafta zawsze grałeś Terranami i opierałeś swoją siłę uderzeniową na Firebatach? :> "Need a light?", "Let's burn!"

    OdpowiedzUsuń